loading...
موسسه آموزش آلپیدا
mehri بازدید : 32 چهارشنبه 12 مهر 1402 نظرات (0)

همانطور که خیلی از افراد از چاقی مفرط رنج میبرن عده ای نیز به خاطر لاغری، اعتماد به نفس خود را از دست داده اند. از این رو به دنبال راهی برای افزایش وزن هستند، مسیر افزایش وزن یک مسیر مستقیم و راحت است اما برای کسی که آگاه باشد و مشاوره کافی را از متخصص تغذیه گرفته باشد در غیر اینصورت میتواند پیچیده شود.

یکی از راه های افزایش وزن و درمان لاغری صورت استفاده از پودر چاقی است که در چند سال اخیر بسیار محبوبیت پیدا کرده است.

لاغری صورت یکی از بزرگترین معضلات، خصوصا برای خانم ها می باشد که بسیار به تناسب اندام اهمیت میدهند

لاغری صورت میتواند طراوت و زیبایی صورت شما را تا میزان زیادی کاهش دهد. ما در این مقاله سعی داریم تا به معرفی بهترین پودر های چاقی صورت و بدن اشاره کنیم که یکی از راه های افزایش وزن به حساب می آید.

 چرا به پودر چاقی نیاز داریم ؟

متناسب با اهداف شما مکمل های چاقی انواع مختلفی دارد پیش از اینکه بخوایم دسته بندی پودر های چاقی را بررسی میکنم باید از چرایی مصرف این مکمل ها آگاه شویم تا بتوانیم نتیجه دلخواهمان را بدست آوریم.

پودر افزایش اشتها

یکی از دلایل کاهش وزن و لاغری صورت کم شدن اشتها است برای افزایش اشتها دارو های گیاهی و شیمیایی متعددی وجود دارد که میتواند اشتهای شما را دو چندان کند.

مکمل های عضله سازی

یک دسته از متقاضیان نیز به دنبال افزایش حجم عضلات هستند که به همراه ورزش ، خصوصا پرورش اندام ممکن میشود؛ استفاده ی بدون مشاوره این محصول میتواند نتیجه منفی داشته باشد

مکمل چاقی حاوی کربوهیدرات

یکی دیگر از دلایل کاهش وزن نداشتن رژیم غذایی مناسب و نرسیدن کربوهیدرات مورد نیاز به بدن است از این رو مصرف مکمل های کربوهیدرات میتواند در کنار تغذیه روزانه به افزایش وزن و چاقی صورت کمک کند.

مکمل دارای ویتامین

از آنجایی که معمولا افراد با لاغری شدید با کمبود ویتامین و مواد آلی مواجه هستند، برخی مکمل‌های چاقی دارای این ترکیبات می‌باشند. عموما مکمل‌های افزایش وزن بانوان دارای چنین خصوصیاتی هستند، چرا که دوره‌های قاعدگی یا بارداری می‌توانند باعث کاهش منابع ضروری بدن شوند. همچنین در بسیاری موارد مصرف مکمل‌هایی که دارای زینک یا آهن هستند، باعث افزایش اشتها نیز می‌گردد.

پودر چاقی چند دسته دارد ؟

مکمل های افزایش وزن به صورت شیمیایی و گیاهی تولید میشود. قاعدتا استفاده از مکمل های گیاهی بسیار بهتر از مکمل های شیمیایی است زیرا اغلب مواد شیمیایی میتواند در دراز مدت منجر به آسیب به اعضای بدن شود.

معرفی 6 تا از بهترین پودر های چاقی صورت و بدن

1-    پودر مسمن فریور

2-    پودر چاقی رویال

3-    پودر چاقی گین آپ

4-    پودر چاقی گلگسی فت

5-    پودر چاقی رازوک

6-    پودر چاقی اپل

پودر چاقی سلامت فریور

پودر مسمن فریور یکی از بهترین پودر های چاقی صورت و بدن است که توسط شرکت سلامت فریور ثبت و دارای مجوز بهداشت است. مواد تشکیل دنده این پودر کاملا گیاهی و طبیعی بوده که شامل کتیرا، بادام، شکر سرخ و نشاسته می‌باشند.

پودر چاقی رویال

پودر رویال نیز یک پودر گیاهی و شیمیایی است که مواد تشکیل دهنده اصلی آن جوانه گندم ، جوانه جو ، عصاره مالت ، جینسینگ و جنتیانا می باشد. استفاده از این مکمل موجب افزایش اشتها و افزایش جذب مواد غذایی میشود.

 

پودر چاقی گین آپ (gain up)

پودر گین آپ شرکت کارن تشکیل شده از مواد شیمیایی، نوعی مکمل کربوپروتئین یا ویت گینر می باشد که حاوی 68 % کربوهیدرات پیچیده از منبع مالتودکسترین ذرت، 22 % پروتئین های شیر و پروتئین وی ( با ارزش ترین پروتئین رژیم غذایی)، 1/6 % چربی، فیبر و 12 نوع ویتامین  ( تامین کننده 100 % نیاز روزانه ) و مخلوط آنزیم هضمی ( به هضم و جذب سریع پروتئین ها کمک می کند ) است که با افزایش کالری دریافتی و بهبود اشتها به افزایش وزن کمک می کند. هر پیمانه  مکمل گین آپ 1800گرمی حاوی 166 کیلوکالری می باشد.

پودر چاقی گلکسی فت

افرادی که اشتهای کافی ندارند و بیش از حد معمول لاغر هستند از پودر چاقی Galexy Fat استفاده میکنند.

این پودر که از مواد شیمیایی و ویتامین ها تشکیل شده است یکی از بهترین پودر چاقی صورت و بدن است.

پودر چاقی رازوک

پودر چاقی رازوک یک پودر چاقی گیاهی به حساب می آید که که جهت عضله سازی و افزایش وزن استفاده میشود.

پودر چاقی اپل

ترکیبات به کار رفته در این محصول از مواد کاملا گیاهی و فاقد هر گونه مواد افزودنی غیر مجاز و حتی رنگهای مصنوعی ، اسپارتام و شکر (آز عصاره شکر سرخ در ترکیب استفاده شده) می باشد. مصرف آن هیچ گونه عوارضی ندارد و برای آقایان و خانم ها مناسب می باشد بصورت طبیعی وزن شما را بالا برده و معمولا تاثیر آن بستگی به بدن مصرف کننده از هفته اول شروع میشود.

 

در جهان امروزی محصولات چاق کننده زیادی تبلیغ می شوند، اما مهم این است که این محصولات کاملا گیاهی باشند و موادی مثل کورتون نداشته باشند. همچنین برای خیال جمعی، داشتن مجوز بهداشت و سلامت بسیار حائز اهمیت است.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 81
  • بازدید سال : 438
  • بازدید کلی : 751